I dagens Metro har man med helsidesannonsen "Integrationen på en liten lampa" två gånger. Jag har uppmärksammat denna annons tidigare då den så tydligt visar att en nyhetstidning har ideologiska ambitioner, men även för att annonsen i sig framför rena historieförfalskningen till Sveriges nackdel. Detta ska naturligtvis kritiseras.
På sidan 31 och sidan 41 i dagens upplaga kan man återigen läsa bland annat att Sverige fanns långt före svenskarna byggde landet, samt att Metro anser att dagens invandring är typiskt svensk. Tidningen intensifierar sin ideologiska kampanj, med andra ord. Valspurt för Metro således.
På sidan 31 och sidan 41 i dagens upplaga kan man återigen läsa bland annat att Sverige fanns långt före svenskarna byggde landet, samt att Metro anser att dagens invandring är typiskt svensk. Tidningen intensifierar sin ideologiska kampanj, med andra ord. Valspurt för Metro således.
1 kommentar:
Varför uppmuntrar inte den judiska familjen Bonnier som äger Metro Israel att ta emot massinvandring från jordens alla hörn ?? Nej , det är bara de före detta vita nationerna de vill pumpa in sin svarta död i , så att ursprungsbefolkningen skall gå sotdöden samt kvävnings-döden till mötes - bra att du uppmärksammar detta , Weine !.
Skicka en kommentar