18 april, 2009

Rakryggadläsare tackar Kaliber

Hejsan!

Jag vill tacka er för ert toppenarbete med att visa Svenska folket vilka Sverigedemokraterna egentligen är. Det har ju för många, sedan länge, varit ett frågetecken kring deras politik, hur rumsren den är. Men tack vare era undersökningar i Kaliber så är svaret på den frågan besvarad och avslutad.


Det glädjer mig att äntligen ha fått detta utrett, eftersom jag har trott att dom är rasister, nazister och främlingsfientliga o allt vad jag hört från media. Men så är icke fallet - det har ni visat - och därmed har SD min röst 2010. Tack för att ni gett mig klarhet!


Med vänlig hälsning,

Melker

4 kommentarer:

carl sa...

Jag trodde de hade övergett sina värderingar och blivit politiskt korrekta och sålt sig för att komma in i EU parlament och riksdag.
Efter kalibers uppspelningar vet man hur bra personerna i SD är även när de inte vet om att de blir inspelade. Nu jag och kan Svenska folket tryggt rösta på SD för partiet tycker bevisligen lika som medelsvensson. men undrar om det är planerat SR kaliber hjälper och samarbetar nog med SD. de måste fattat att Svenskarna tycker som SD och Nationaldemokraterna.

carl sa...

Stasi Radions kaliber redaktion har en synpunktsfunktion där folk kan tacka för att de upplyst om hur bra Sverigedemokraterna är även när de inte vet att de är inspelade. nu vet alla att en röst på SD är röst för Svenska folket. jag har tackat dom redan, var artiga och skriv inga otrevligheter. Mailja på

Har SD medlemskort det var vackert blått med texten Trygghet & Tradion

http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/index.asp?ProgramID=1316

Kalle Rop sa...

I sak är den påtvingade mångkulturen rena mardrömmen för många i vårt land, trots det så är de offentliga protesterna för få. Gör som jag starta igång en bloggsida och skriv vad du tycker och tänker som blir din protest.
http://kallekanal.blogspot.com/
Kalle Rop

Anonym sa...

Jag hörde Curt Linussons samtal till "Ring P1" för ett tag sedan. Det var riktigt roande att höra hur "knäppas", eller Täppas Fogelberg som han kallar sig, reagerade när Linusson sa rakt ut i direktsänd media vad han tyckte om det mångkulturella samhället. Linusson ringde med anledning av P1:s program "Kaliber" som handlade om SD.