16 augusti, 2009

FN anmälda för bioterror

Nu kanske de ständigt härjande influensorna får sin förklaring. Det är journalisten Jane Burgermeister som har anmält FN, WHO, president Obama, bankirerna Rockefeller, Rothschild och Soros (bland många andra) för biologisk terror och försök till massmord.

Bakgrunden är att de biomedicinska företagen Avir Green Hills Biotechnology of Austria och Baxter AG påkommits att med avsikt ha smugit in dödligt fågelinfluensavirus i 72 kg vaccin som skeppats till flera länder. Endast tack vare ett tjeckiskt laboratorium kunde den dödliga blandningen avslöjas innan den nått de gamla och sjuka som skulle vaccineras. Ingen åtalades för dådet.

Burgermeister menar att den nu härjande svininfluensan är en blandning av fågelinfluensa, vanlig svininfluensa och traditionell influensa. Denna blandning kan endast åstadkommas i laboratoriemiljö, menar de experter som hon hänvisar till.

Avsikten att sprida influensorna istället för att stoppa dem är att påtvinga folken massvaccinationer. Om stora mängder människor dör av influensorna skulle WHO utlysa en pandemi av högsta graden (nivå 6) vilket är detsamma som påtvingade vaccinationer av miljarder människor vilket skulle leda till att många av dessa avlider samtidigt som vaccinframställarna tjänar mycket stora summor pengar.

Jane Burgermeister fick sparken kort efter att ha gjort anmälan, trots att hon nyligen befordrats.

23 kommentarer:

bullen sa...

källor?

Weine Berg sa...

http://www.naturalnews.com/026503_pandemic_swine_flu_bioterrorism.html

ɱØяñιηg$ʇðя ©™ sa...

Alla som kallar oss som tror på NWO-konspirationen för foliehattar kan nu gå och dra nåt gammalt över sig.

Anonym sa...

Gött att se dig igen efter datahaveriet..

Intressant post du skrev om grisflunsan, jag har hört om detta innan, men inte att det nu har anmälts som "bioterror".

Det skal bli spännande att se utfallet i den historia, dock misstänker jag att anmälaren inte når fram med sin anmälan, det är mäktiga krafter han går i leding mot och enbart kan ha sina risker.

Dan Åke sa...

jag vill inte ha substanser påtvingade i min kropp. kan man vägra vaccination? jag har inte råd att resa, inte okynneshandla i varuhus mm. jag underviker all möjlig kontakt med utlänningar och undviker att ta i hand när man skall hälsa, unviker att gå i passaser där många människor trängs mm. tror nog man får svåra biverkningar av detta mystiska vaccin. bilderberggruppen ville ju minska jordens folkmängd och nu har de skaffat sig verktygen. Biologiska vapen som används så här! Sverige är en guldgruva som de plundrar hittills har 7,5 Miljoner Svenskar varit stoppklossen att inte kunnat gräva upp Uranet med dagbrott,skog,vattenkraft,malm, vaker natur och lydiga vackra Svenskar får makteliten nu gratistillgång till om de förnuftiga och rakryggade Svenskarna som säger NEJ nu insjuknar och dör bort. kerkligen hög tid att alla engagerar sig i kampen för Sverige och Svenskarna överlevnad.

Anonym sa...

Precis vad jag trott hela tiden. Jag ger mig tusan på att det är något skumt med svininfluensevaccinet som de kommer att tving på folk. Jag kommer att vägra ta det, även om det blir fråga om tvång, och uppmanar alla svenskar, nationalister som andra att också vägra. Svininfluensan extrema farlighet är bara rent påhitt av NWO-byggarna. De vill ta kål på människor genom att tvinga på dem farligt vaccin.

Rakborsten sa...

Intressant och skrämmande artikel Weine. Jag funderar på att kopiera den o göra till film på youtube, stämplat Rakryggad såklart.

Dan Åke: Kan man vägra vaccination frågar du. Mitt svar är JA! Infinn dig inte på vårdcentralen om du får kallelse för detta.
Resurserna för lag och ordning är som bekant begränsade i Sverige. Så det lär inte finnas resurser att de kommer och hämtar o tvingar de som vägrade vaccinera sig.

Att göra som du gör är också att rekommendera, att undvika folksamlingar etc.

Men vad jag funderar på, är följande.

Jag kan ju vägra vaccinera mig, och fly från detta. Resurser att jaga och ta mig finns nog som sagt inte.
Men vad händer om jag får svininfluensan, och måste få vård?

lasse sa...

Och anledningen för att sprida influensan skulle alltså vara att få en ursäkt att massvaccinera människor i USA men istället för vaccin skulle gift injiceras i syfte att "to cause death and injury to the people of the U.S"

Låter lite som när AIDS påstods emanera från amerikanska laboratorier och spridas av CIA...

wodinaz sa...

Förgifta brunnar är "the oldest trick in the book". Det har de ju alltid gjort.

ɱØяñιηg$ʇðя ©™ sa...

Men myndigheterna kollar ju sådana här sajter så dom vet ju redan exakt vilka dom skall lägga dom begränsade resurserna på att plocka in och tvångsinjicera.

John sa...

Intresant att bankirerna/megamagnaterna Rockefeller, Rothschild och Soros är inblandade. Ett sammanträffande att alla tre råkar tillhöra det av Jahve "utvalda" folket?

Johan Björnsson sa...

Hej Weine, det var jag som skrev förra kommentaren, som jag endast undertecknade med "Joh".

Det skulle ju alltså vara Johan Björnsson.


Frid

eklanda sa...

svininfluensan var begränsad på 50 talet,nu har denna pest och ödör spridit sig till över en miljon inklusive koranen.

Anonym sa...

Tvångsinjicera?

Det kan de väl ändå inte ha rätt att göra?

Weine Berg sa...

USA har gjort det olagligt att vägra vaccinera sig mot "pandemic viruses".

Anonym sa...

Typiskt USA...

Men i Sverige är det väl ingen som kan tvinga mig att vaccinera mig?

Weine Berg sa...

Vem vet vilka lagar EU inför inom det närmaste?

Erik sa...

Men det var då själva... new world order?

Anonym sa...

Tror ni att de vågar göra detta nu när informationen kommit ut? Om en massa fok dog av deras vaccin skulle de väl ligga rätt illa till. Jag tror inte ens, att deras vanliga vapendragare i media skulle vilja skydda dem om deras egna liv stog på spel.

Om man får en kallelse kan man ju alltid låtsas att man blivit sjuk eller råkat glömma bort besöket. Då vinner man ju åtminstone lite tid.

/Det är bäst att vara anonym när man lever i en "demokrati"

Hastur sa...

"Alla som kallar oss som tror på NWO-konspirationen för foliehattar kan nu gå och dra nåt gammalt över sig." Att foliehattar refererar foliehattar betyder inte att det ligger något i informationen.

Anonym sa...

För er som är tveksamma om NWO, vill jag rekomendera två st filmer.
Börja med att titta på "Endgame:HQ Full Video- Blueprint For Global Enslavement" filem finns i sin helhet på youtube. Film nummer 2: "The Obama deception", finns oxå som fullängdsfilm på tuben.
Wake up and smell the coffe

Ansiktsburka (ej inloggad)

Anonym sa...

Alex Jones har bra koll på svininfluensan och NWO. Värt att veta om swineflu på youtube:
Dr. Mayer Eisenstein on Alex Jones Tv 1/6:What's in the Vaccine Shots?

http://www.youtube.com/watch?v=w42NvOJZvXg

Wake up and small the coffie

Ansiktsburka (ej inloggad)

Hastur sa...

Ansiktsburka (ej inloggad): Vilken knäppgök som helst kan slänga ihop en "dokumentär". Bara för att du sett det på nätet betyder det inte att det är sant. "small the coffie"??